YouTube oglaševanje ponuja predvajanje oglasa pred in med predvajanjem video posnetka ali kot prikaz oglasne pasice.
YouTube oglaševanje
YouTube oglaševanje
V Sloveniji je stopnja konverzij pri YouTube oglaševanju še vedno slabša v primerjavi z oglaševanjem v Google Ads iskalnem omrežju.
Prednosti YouTube oglaševanja
Youtube ima velik potencial, da doseže največji odstotek prebivalstva.
YouTube oglaševanje omogoča natančno ciljanje na osnovi lokacije, interesov, ipd.
Plačate samo takrat, ko nekdo pogleda vaš oglas.
Merjenje uspešnosti YouTube oglaševanja.
Video bolje prodaja, kot katerakoli druga vsebina.
Učinkovitost video oglaševanja, da se lažje kupec odloči za nakup.
YouTube oglaševanje ponuja več možnosti oglaševanja in sicer predvajanje oglasa pred in med predvajanjem video posnetka ali kot prikaz oglasne pasice. V Sloveniji je stopnja konverzij pri YouTube oglaševanju še vedno slabša v primerjavi z oglaševanjem v Google AdWords iskalnem omrežju.
Kaj je YouTube?
YouTube je zelo popularno socialno omrežje, ki služi izmenjavi videoposnetkov. Uporabniki, ki so registrirani lahko te posnetke pregledujejo, ocenjujejo ali komentirajo. Tisti ki niso registrirani pa lahko posnetke samo pregledujejo. Uporabniki morajo pri nalaganju video posnetkov upoštevati pravila, ki jih določa YouTube. Naložijo se lahko avtorski video posnetki ali posnetki, ki niso avtorski in imajo dovoljenje avtorja. Prepovedano je nalaganje pornografskih posnetkov, posnetkov, ki vsebujejo nasilje in podobno. YouTube si pridržuje pravico za brisanje, uporabo in spremembo naloženih vsebin.
V Sloveniji YouTube kanal uporablja približno 1.170.000 uporabnikov.
- 73% uporabnikov interneta,
- 28% uporabnikov na pametnih telefonih,
- 46% uporabnikov na tabličnih računalnikih.
Uporaba videa za trženje je v svetu že kar nekaj časa v vzponu vendar je vseeno oglaševanje s pomočjo videa v Sloveniji še vedno neznanka za mnoga podjetja.
Ljudje smo vizualna bitja in se na vizualno privlačne vsebine odzovemo pozitivno. YouTube oglaševanje med drugim uporabljajo za svojo promocijo tudi filmski in glazbeni avtorji, politiki in drugi.
Google oglaševanje za video omogoča vsem podjetjem razvoj video kampanje na Youtubu.
Kaj pridobimo z YouTube oglaševanjem?
Pri ustvarjanju video posnekov je potrebno upoštevati, da so posnetki čimbolj kreativni in všečni ciljni skupini, kateri so namenjeni. Le tako bo ciljna publika posnetek samoiniciativno želela deliti s svojimi prijatelji in znanci, ter s tem posledično povečevala doseg video posnetka z ostalimi.
Youtubu vsak mesec obišče več kot 1 milijarda obiskovalcev, ki si ogledajo več kot 6 milijard ur video posnetkov. Od vseh razpoložljivih tržnih kanalov ima Youtube velik potencial, da doseže največji odstotek prebivalstva. Če imate postavljen video posnetek na vaši spletni strani vam to poveča obisk za 20%.
Pomembno je, da se doseže ciljna skupina, ki je za določeno podjetje zanimiva.
YouTube oglaševanje omogoča natančno ciljanje na osnovi lokacije, interesov, ipd.
Plačate samo takrat, ko nekdo pogleda vaš oglas. Oglasi se lahko ustavijo ali pavzirajo.
Fleksibilen pay-per-view (PPV) oz. plačilo na ogled omogoča nastavitev tedenskega proračuna in določitev najvišjega zneska, ki ste ga pripravljeni plačati za ogled – cost-per-view (CPV) oz. strošek na ogled.
Če je gladalcu video posnekov na YouTube video zanimiv ima možnost ta video deliti z ostalimi. S tem močno poveča doseg video posnetka.
Po analizi uspešnosti se ugotovijo oziroma spoznajo potrebe in želje gledalcev. S tem spoznanjem se lahko oglaševalska akcija prilagodi željeni ciljni skupini po njihovih željah in potrebah. S tem se močno poveča interakcija.
Komentiranje video posnekov s strani gledalcev je lahko kritično ali pozitivno. V vsakem primeru je koristna informacija oziroma odziv ljudi na oglas, ki koristi pri razvoju storitve ali izdelka, ki se oglašuje. Ne smemo brisati kritičnih komentarjev, če le ti niso res neprimerni. Odgovarjamo na komentarje tako pozitivne, kot tudi kritične in s tem pridobimo mnogo več, kot če to sploh ne počnemo.
Z video oglaševanjem se lažje animira kupec, da se odloči za nakup izdelka ali storitve. Video bolje prodaja, kot katerakoli druga vsebina.
Kako deluje YouTube oglaševanje?
TrueView in-stream
Oglasi se prikazujejo v YouTube socialnem omrežju in pri videoposnetkih, igrah in aplikacijah v prikaznem omrežju. Oglasi se začnejo avtomatično predvajati pred predvajanjem video posnetka s tem, da se spodaj na posnetku pojavi pasica, ki odšteva 5 sekund predvajanja oglasa. Po 5-tih sekundah lahko gledalec preskoči oglas ali ga pogleda do konca.
Oglaševalec plača le oglase, ki so bili pogledani in ne plača oglasov, ki jih je gledalec preskočil. Pri tem velja pravilo, da video oglas ne sme biti krajši od 11 sekund. Omejitve navzgor ni, je pa priporočljivo, da video oglas ni daljši od 3 minute. Spremni oglas je velikosti 300 x 60, ki nima omejitve besedila oglasa. Cilj klika je naša spletna stran. Je najbolj popularno in tudi najbolj učinkovito YouTube oglaševanje.
TrueView in-search
Oglasi se prikazujejo v iskalnih rezultatih YouTube socialnega omrežja in se predvajajo ob kliku na oglas. Trajanje video posnetka je lahko neomejeno. Tu imamo možnost štirih predoglednih sličic. S klikom na sličico se aktivira video posnetek.
Omejitev besedila oglasa (max. 25 znakov za naslov, max. 35 znakov za vsako vrstico oglasa). S klikom prekrivnih elementov s pozivi k dejanju se odpre naša spletna stran.
TrueView in-display
Oglasi se prikazujejo v YouTube socialnem omrežju, kot predlogi ali prekrivni oglasi v video posnetku. Prikazujejo se tudi v vsebini prikaznega omrežja in se predvaja ob kliku na oglas. Trajanje video posnetka je lahko neomejeno. Tu imamo prav tako možnost štirih predoglednih sličic. S klikom na sličico se aktivira video posnetek. Omejitev besedila oglasa (max. 25 znakov za naslov, opis pri predlogih ni prikazan). S klikom prekrivnih elementov s pozivi k dejanju se odpre naša spletna stran.
V teh treh primerih se oglasni video smatra kot ogledan in se zaračuna oglaševalcu.
Video predstavitev podjetja in s tem izdelkov in storitev je sedanji trend in prihodnost komunikacije na spletu.
Merjenje uspešnosti Youtube oglaševanja
YouTube oglaševanje nam omogoča natančno merjenje in analizo oglaševanja.
Pri merjenju uspešnosti se je izkazalo, da:
- ljudje raje gledajo video posnetek, kot berejo,
- se bo 25% ljudi prej odločilo za nakup, če bo opazili video na strani pa čeprav si ga ne bodo ogledali,
- se po ogledu video posnetka do 5-krat več ljudi odloči za nakup.