Google Ads oglaševanje je najbolj priljubljen način oglaševanja
Google Ads oglaševanje
Google Ads oglaševanje
Google Ads oglaševanje vam priskrbi visoko pozicioniranje vaših storitev v iskalnih rezultatih na Googlu.
Prednosti Google Ads oglaševanja
Naročnik oglasa plača le, če kdo klikne na oglas.
Oglasi se lahko prikazujejo samo določeni ciljni skupini.
Vedno lahko merimo učinek oglaševanja.
Z nizkimi vložki do večje prepoznavnosti in prodaje.
Dosežemo večji obisk na spletno stran.
Optimizacija google oglaševanja doseže manjši vložek z večjim učinkom.
Google Ads oglaševanje se je začelo leta 2000 in je trenutno najbolj priljubljeno spletno oglaševanje, ki ponuja možnosti tekstovnega in slikovnega oglaševanja na različnih spletnih mestih in samem iskalniku Google.
Najbolj izpostavljena prednost v primerjavi z oglaševanjem na radiu, televiziji in tiskanih medijih je ta, da lahko merimo učinek oglaševanja ter da z manjšim vložkom dosežemo večji učinek.
Z merjenjem spoznavamo obiskovalce ali potencialne kupce in na podlagi njihovega obnašanja optimiziramo oglaševalsko kampanjo. S tem oglaševanje še pocenimo in z manjšim vložkom dosežemo večji učinek.
Oglaševanje na Googlu je zelo priljubljen način oglaševanja, ker so rezultati odlični. Omogoča doseg ciljne skupine oziroma potencialnih kupcev, ki so v tistem trenutku v fazi, ko iščejo izdelek ali storitev in imajo željo po nakupu.
Zakaj se odločiti za Google Ads oglaševanje pri meni?
Zakaj je bolje, da Google oglaševanje opravi izkušeni oglaševalec?
Cenejše oglaševanje
Google oglaševanje ima postavljena pravila, ki jih moramo nujno vpoštevati. V nasprotnem primeru nas kaznuje in sicer z zavrnitvijo pripravljenega oglasa. Če pride do zavrnitve oglasa, se ta popravi po pravilih, ki jih zahteva Google in oglas bo sprejet.
Pogostost napak pri tvorjenju oglasov in kršenje pravil se sankcionira s strani Googla. Google lahko zaradi tega onemogoči upravljanje oglaševalskega računa.
Prav tako je zelo pomembno, da se Google oglaševanje opravi strokovno in premišljeno, da bi bilo oglaševanje čim bolj optimizirano in cenejše. V nasprotnem primeru je lahko zelo visoka cena na klik ali celo oglaševanje ni donostno, ker je nepravilno zastavljeno.
Priporočam, da oglaševanje opravi tisti, ki ima opravljene certifikate za Google oglaševanje.
Google oglaševanje delimo v dve skupini
Google oglaševanje v iskalnem omrežju
Pri oglaševanju v iskalnem omrežju se določijo ključne besede, pod katerimi želimo, da se tekstovni oglas prikazuje v iskalniku Google.
Prikazuje se vsem iskalcem, ki vpišejo ključno besedo, katero smo zakupili za oglaševanje.
Google oglaševanje je zelo priljubljeno pri podjetjih, ker je učinkovito in se z njim prikazujejo potencialnim kupcem točno takrat, ko iščejo izdelek ali storitev.
Posledično je razumljivo, da je konverzija pri tem oglaševanju najboljša. Google oglaševanje v iskalnem omrežju nam omogoča tudi remarketing.
Google oglaševanje v prikaznem omrežju
Pri oglaševanju v prikaznem omrežju se določi koliko, kje in komu želimo oglas prikazati v sklopu spletnih mest, ki so v mreži Google AdSense med katere spada tudi YouTube oglaševanje. Na spletnih mestih je nameščena koda, prek katere Google servisira oglase. Oglaševanje na Googlu lahko nastavimo tako, da ciljamo samo na določena spletna mesta kjer se ključna beseda v vsebini pojavlja in na interese obiskovalca, ne glede na katerem spletnem mestu se nahaja.
Google oglaševanje v prikaznem omrežju nam omogoča tudi remarketing, ki je za razliko od Google oglaševanja v iskalnem omrežju nadgrajen v dinamični remarketing.
Optimizacija uporabniške izkušnje na prilagojeni vstopni strani
Ko z oglasom prepričamo posameznika, da klikne na naš oglas smo izpolnili prvi cilj oglaševalske kampanje. Po kliku na oglas iskalca informacij preusmerimo na prilagojeno vstopno stran na kateri je naš drugi cilj, da ga motiviramo oziroma prepričamo k nakupu storitve ali izdelka.
Odlična uporabniška izkušnja na prilagojeni vstopni strani je tista, ki vsakega iskalca informacij po kliku na oglas spremeni v kupca. V praksi je to nemogoče doseči, vendar se trudimo, da je ta stopnja konverzije čim večja. Z dobro uporabniško izkušnjo dosežemo tudi višjo oceno kakovosti (QS) in posledično nižjo ceno na klik.
Google oglaševanje in meritev oglaševalske kampanje
Meritev oglaševalske kampanje je nujno potrebna. Google oglaševanje brez merjenja nima nobenega smisla. Ne moremo vedeti kakšna je uporabniška izkušnja in kateri oglas je prepričal iskalca informacij k nakupu, če to ne merimo.
Pri merjenju spremljamo rezultate, ki jih ponuja Google oglaševanje (ceno klika, število prikazov, število klikov, ipd) vendar to ni dovolj. Googlov račun moramo povezati z Google Analytics in spremljati število in vrednost konverzij.
Da bi lahko v Google Analytics spremljali konverzije je potrebno nastaviti cilje. Pri spletnih trgovinah se doda koda s katero se določi vrednost izdelka. Če spletna trgovina ne obstaja se določijo drugi cilji, kot so izpolnjen kontaktni obrazec, čas na strani, ipd.
S temi nastavitvami lahko pridobimo podatke in z njimi ocenimo ali je oglaševalska kampanja uspešna ali ne. Spremljamo razmerje med stroški in prihodki, da bi bilo Google oglaševanje sploh racionalno.
Stopnja konverzije CR (conversion rate)
Pove nam kako je uspešna oglaševalska kampanja. Procentualno nam izraža uspešnost konvercije glede na klik.
Donosnost investicije ROI (return on investment)
ROI mora izračunati vsak oglaševalec, da bi ugotovil ali je zanj investicija v Google oglaševanje smiselna ali ne. Ko oglaševalci govorijo o ROI, dejansko mislijo na ROAS (Return on ad spend) oziroma na donosnost investicije v Google oglaševanje. Razlika med ROI in ROAS je samo v različnem izračunavanju stroškov.
Bolje je najeti strokovnjaka, ker je pri oglaševanju potrebno veliko znanja, da bi bilo Google oglaševanje uspešno in donosno. Zaradi pomankanja znanja pri pisanju in nastavitvah oglaševanja se posledično zviša cena na klik tudi do 4 krat.
Zviša se tudi število nerelevantnih klikov, kar dodatno vpliva na skupni proračun oglaševanja. S takšnim oglaševanjen ne boste privarčevali in ne boste profitirali. Zgodilo se bo samo to, da boste investicijo v Google oglaševanje zapravili z nobenim željenim učinkom.
Kako Google oglaševanje razvršča oglase?
Ad Rank določa kako bo Google razvrstil določen oglas. Zeleno obarvane vrednosti prikazujejo najboljšo razporeditev in rdeče obarvane najslabšo razporeditev oglasa v Googlovem iskalniku.
Št. oglaševalcev | CNK | QS | RANK | Pozicija oglasa v Googlovih zadetkih iskanja |
---|---|---|---|---|
1 | 4,00 € | 1 | 4 | X |
2 | 3,00 € | 3 | 9 | 2 |
3 | 2,00 € | 6 | 12 | 1 |
4 | 1,00 € | 8 | 8 | 3 |
Google oglaševanje pri razvrščanju oglasov upošteva tri dejavnike:
- Razmerje med prikazi in kliki (CTR – click through rate)
- Najvišjo ceno za klik (CPC – Pay per click)
Je najvišja cena, ki smo jo pripravljeni plačati za klik na oglas. Če ključna beseda ima veliko konkurence je potrebno plačati na klik več, da bi se prebili na višje pozicije in obratno.
- Oceno kakovosti (QS – quality score)
Določi jo Googlov sistem in sicer z oceno od 1-10. Visoka ocena kakovosti (npr:10) pomeni, da je naš oglas, ključna beseda in ciljna prilagojena spletna stran kvalitetna in koristna za tistega, ki vidi oglas. Če je višja ocena kakovosti je posledično tudi 8-krat nižja cena klika na oglas.
Informativni izračun za Google oglaševanje:
V Google računu nam Google predlaga ceno na klik glede na iskano ključno besedo. V spodnjem primeru je to 0,70 €/klik.
Če bi dobili oceno kakovosti (QS) 1 ali 2 bi se cena na klik povečala na 2,8 €/klik. (neoptimizirana spletna stran)
V primeru odlične ocene kakovosti (QS) pa bi se cena razpolovila na 0,35 €/klik. (optimizirana spletna stran)
Če se pri vseh treh parametrih dobi ocena pod povprečjem bo ocena kakovosti (QS) 1 ali 2. To je lahko, če pogledamo tabelo spodaj tudi 4 krat dražja cena na klik.
Če vpoštevamo vsa pravila Google oglaševanja lahko dobimo oceno kakovosti (QS) 10 in s tem posledično nižji strošek klika tudi do 50% od povprečja.
Ocena kakovosti | Cena klika |
---|---|
10 | -50,00 % |
9 | –44,20 % |
8 | –37,50 % |
7 | –28,60 % |
6 | 16,7% |
5 | merilo uspešnosti |
4 | 25% |
3 | 67,3% |
2 | 150% |
1 | 400% |
Kako Google oglaševanje določa ceno na klik (CNK)?
PPC (pay per click), CPC (cost per click) ali CNK je cena na klik, ki jo oglaševalec določi pri oglaševanju ključne besede na tekstovni ali slikovni oglas.
Oglaševalec plača le, če iskalec-obiskovalec klikne na oglas. Vsaka ključna beseda ima svojo ceno na klik. Določi se tudi maksimalna cena klika, ki jo je oglaševalec pripravljen plačati.
Št. oglaševalcev |
CNK plača oglaševalec |
QS | RANK |
---|---|---|---|
1 | 4,00 € | 0,1 | 4 |
2 | 3,00 € | 0,3 | 9 |
3 | 2,00 € | 0,6 | 12 |
4 | 1,00 € | 0,8 | 8 |
Št. oglaševalcev | CNK plača oglaševalec |
QS | RANK | CNK zaračunava Google |
---|---|---|---|---|
1 | 2,00 € | 1 | 14 | 1,80 € |
2 | 3,00 € | 0,7 | 12 | 2,50 € |
3 | 1,00 € | 4,1 | 10 | 0,40 € |
4 | 4,00 € | 0,1 | 4 | Min. BID |
Na ceno klika najbolj vpliva ocena kakovosti (QS)!
Če ocena kakovost (QS) pade pod 5 je potrebno Google oglaševanje zaustaviti in optimizirati oglaševalsko kampanjo.
Pogosto zastavljena vprašanja
Kakšna je cena Google oglaševanja?
Cena Google oglaševanja se giblje za prvi mesec od 150€ naprej. Naslednji meseci so cenejši.
Poglejte cenik.
Po katerem paketu je največ povpraševanja?
Največ povpraševanja je po osnovnem paketu katerega cena je 150€ za prvi mesec. Naslednji meseci so cenejši.