Izdelava spletnih trgovin v WordPress okolju z WooCoomerce vtičnikom za večjo prepoznavnost in prodajo na spletu

Izdelava spletnih trgovin v WordPress okolju

Izdelava spletnih trgovin v WordPress okolju

Spletna trgovina za vse, ki ste spoznali, da je danes ponudba na spletu nujno potrebna in ne samo priporočljiva. Vedno več podjetij se zaveda pomembnosti spletne prodaje.

    Ali želite svetovanje?

    Obdelavo osebnih podatkov izvajamo na podlagi našega zakonitega interesa. Več o obdelavi lahko izveste tukaj.

    Povečajte svojo prodajo in izboljšajte uporabniško izkušnjo s spletno trgovino v WorPress-u

    V današnjem digitalnem svetu je spletna trgovina nujna za vsako podjetje, ki želi uspeti. Spletna trgovina vam omogoča, da svoje izdelke ali storitve prodajate strankam po vsem svetu, 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

    Vendar pa ni vsaka spletna trgovina ustvarjena enako. Če želite spletno trgovino, ki bo dejansko prodajala, potrebujete trgovino, ki je dobro zasnovana, enostavna za uporabo in optimizirana za konverzijo.

    Tukaj vam lahko pomagam!

    Specializiran sem za izdelavo spletnih trgovin, ki so zasnovane za povečanje prodaje in izboljšanje uporabniške izkušnje. Imam dolgoletne izkušnje in odlične rezultate ter zadovoljne stranke s katereimi sem proces ideje do lansiranja in vzdrževanja spletne trgovine speljal tako, da so stranke dosegle svoj željeni cilj.

    Zakaj izbrati prav mene za izdelavo vaše spletne trgovine?

    • Izkušnje: Imam več let izkušenj z izdelavo spletnih trgovin za podjetja vseh velikosti.
    • Strokovnost: Sem izkušen strokovnjak za spletno oblikovanje, razvoj in marketing.
    • Osredotočenost na rezultate: Osredotočen sem na izdelavo spletnih trgovin, ki dejansko prodajajo.
    • Prilagoditev: Vsako spletno trgovino, ki jo izdelam, prilagodim individualnim potrebam svojega naročnika.
    • Dostopnost: Ponujam cenovno dostopne rešitve za izdelavo spletnih trgovin, ki ustrezajo vsem proračunom.
    • Celovite storitve izdelave spletnih trgovin, od zasnove do lansiranja in vzdrževanja.
    • Optimizacijo spletnih trgovin za konverzijo, da povečate prodajo.
    • Strokovno svetovanje in podporo.

    Spletna trgovina ima svoje prednosti

    Dostopnost nakupa 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

    Nakup izvedemo hitro in kar od doma ali službe.

    Nakupni proces je zelo hiter. Izdelek lahko dobimo že naslednji dan.

    Preglednost izdelkov v primerjavi s klasično trgovino.

    Manjši stroški (brez najemnine, stroškov obratovanja, plače, ipd.)

    Ne smemo pozabiti, da je spletna trgovina cenejša rešitev od klasične trgovine.

    Izdelava spletnih trgovin

    Ne zamudite priložnosti in izkoristite moč spletnega nakupovanja

    Z vrhunsko spletno trgovino po meri lahko:

    • Povečate prodajo in prihodke.
    • Dosežete širšo publiko.
    • Izboljšate uporabniško izkušnjo.
    • Zmanjšate stroške in povečate dobičkonosnost.
    • Avtomatizirajte prodajne procese.
    • Pridobite dragocen vpogled v vedenje strank.

    Trendi spletnih trgovin

    Spletna trgovina se mora vedno znova prilagajati potrošnikom in na splošno spletnemu trgu povpraševanja in poslovanja zato mora danes spletna trgovina omogočati vsaj:

    Prodajo prek mobilnih naprav.

    Spletna trgovina, ki je prilagojena mobilnim napravam je tako enostavna, hitra, odzivna in prilagojena vsem zaslonom mobilnih naprav.

    • 45% potrošnikov kupuje prek mobilnih naprav,
    • 71% več denarja porabijo potrošniki pri nakupu prek mobilnih naprav,
    • 92% potrošnikov bi si želelo, da je spletna trgovina prilagojena mobilnim napravam,
    • 80% izdelkov se kupi prek iskalnika mobilnih naprav.

    Prisotnost na socialnem omrežju Facebook.

    Socialno omrežje, kot je Facebook je idealno orodje za predstavitev izdelkov iz spletne trgovine. Namen je približati ponudbo uporabnikom socialnega omrežja in jih preusmeriti v spletno trgovino.

    Osebni pristop.

    Tu gre predvsem za odnos s kupci, ki so v spletni trgovini že opravili nakup. Ker so se pred tem registrirali in pustili svoje podatke le te lahko uporabimo za osebni nagovor pri ponovnem obisku. Ogovorimo jih z imenom in ponudimo izdelke, ki so za njih zanimivi. Spletna trgovina si zapomni, kaj je posamezni kupec kupoval in na podlagi njegovih želja in potreb predlaga ponudbo. S takšnim načinom komunikacije se bo definitivno povečala prodaja.

    Nagrado za zveste kupce.

    Težko je pridobiti nove kupce, še težje je obdržati obstoječe. Pokažimo našim kupcem, da so za nas nekaj posebnega in da spoštujemo, ker so že kupovali v spletni trgovini. Ponudimo jim dodatne popuste pri naslednjem nakupu, brezplačno dostavo ali celo darilo za zvestobo.

    Boljšo navigacijo.

    Poenostavimo navigacijo in jo naredimo bolj pregledno. Pri tem vpoštevamo, da ne pretiravamo s kompleksnostjo kategorij. Večjo preglednost in enostavnost dosežemo, če v prvem nivoju uporabljamo maksimalno 4 kategorije.

    Hiter nakup.

    Spletna trgovina ne sme imeti veliko korakov za izvedbo nakupa. To bo marsikoga odvrnilo od nakupa. Nakup mora biti enostaven in čim manj koraki do zaključka.

    Trendi spletnih trgovin

    Spletna trgovina se mora vedno znova prilagajati potrošnikom in na splošno spletnemu trgu povpraševanja in poslovanja zato mora danes spletna trgovina omogočati vsaj:

    Prodajo prek mobilnih naprav.

    Spletna trgovina, ki je prilagojena mobilnim napravam je tako enostavna, hitra, odzivna in prilagojena vsem zaslonom mobilnih naprav.

    • 45% potrošnikov kupuje prek mobilnih naprav,
    • 71% več denarja porabijo potrošniki pri nakupu prek mobilnih naprav,
    • 92% potrošnikov bi si želelo, da je spletna trgovina prilagojena mobilnim napravam,
    • 80% izdelkov se kupi prek iskalnika mobilnih naprav.

    Prisotnost na socialnem omrežju Facebook.

    Socialno omrežje, kot je Facebook je idealno orodje za predstavitev izdelkov iz spletne trgovine. Namen je približati ponudbo uporabnikom socialnega omrežja in jih preusmeriti v spletno trgovino.

    Osebni pristop.

    Tu gre predvsem za odnos s kupci, ki so v spletni trgovini že opravili nakup. Ker so se pred tem registrirali in pustili svoje podatke le te lahko uporabimo za osebni nagovor pri ponovnem obisku. Ogovorimo jih z imenom in ponudimo izdelke, ki so za njih zanimivi. Spletna trgovina si zapomni, kaj je posamezni kupec kupoval in na podlagi njegovih želja in potreb predlaga ponudbo. S takšnim načinom komunikacije se bo definitivno povečala prodaja.

    Nagrado za zveste kupce.

    Težko je pridobiti nove kupce, še težje je obdržati obstoječe. Pokažimo našim kupcem, da so za nas nekaj posebnega in da spoštujemo, ker so že kupovali v spletni trgovini. Ponudimo jim dodatne popuste pri naslednjem nakupu, brezplačno dostavo ali celo darilo za zvestobo.

    Boljšo navigacijo.

    Poenostavimo navigacijo in jo naredimo bolj pregledno. Pri tem vpoštevamo, da ne pretiravamo s kompleksnostjo kategorij. Večjo preglednost in enostavnost dosežemo, če v prvem nivoju uporabljamo maksimalno 4 kategorije.

    Hiter nakup.

    Spletna trgovina ne sme imeti veliko korakov za izvedbo nakupa. To bo marsikoga odvrnilo od nakupa. Nakup mora biti enostaven in čim manj koraki do zaključka.

    Spletna trgovina mora biti premišljeno izdelana, ker boste v nasprotnem primeru imeli kasneje težave s prodajo in oglaševanjem !

    Ne veste, kje začeti?

    Tukaj vam lahko pomagam!

    Kontaktirajte me še danes in z veseljem vam razložim prav na vašem primeru kakšna bi bila najboljša različica vaše spletne predstavitve izdelkov ali storitev!

      Obdelavo osebnih podatkov izvajamo na podlagi našega zakonitega interesa. Več o obdelavi lahko izveste tukaj.

      Pogosto zastavljena vprašanja

      Kakšna je cena izdelave spletne trgovine?

      Cena izdelave spletne trgovine je zelo ugodna, glede na to, da imate v ceno všteto ON-SITE SEO optimizacijo spletne trgovine, posvetim se vsakemu izdelku posebaj (naziv, vsebina,…), svetujem vam kakšen pristop je najboljši za pridobitev visokih pozicij v iskalnih rezultatih na Googlu in vam pripravim predloge, da bo spletna trgovina pripravljena za vse nadaljnje marketinške aktivnosti.

      V katerem CMS okolju bo izdelana spletna trgovina?

      Spletna trgovina bo izdelana v WordPress okolju z WoooCommerce vtičnikom. V “očeh” Googla je WordPress zelo dobro pozicioniran zato se spletne trgovine, ki so izdelane v tem okolju, hitreje uvrstijo na prvo stran iskalnih rezultatov. S tem poskrbimo, da smo na spletu hitro vidni in prepoznavni.